lørdag den 19. januar 2013

hæklet håndklæde - eget design

For første gang i mit liv har jeg designet noget. Jeg har designet dette køkkenhåndklæde ud fra et gammelt klassisk køkkenhåndklæde, som min farmor har lavet. Jeg har nævnt projektet for jer i et tidligere mere nostalgisk indlæg.

Jeg synes, det er så sjovt at arbejde med farverne og mønstrene. Det hvide garn er økologisk bomuld og den   mintgrønne bomuldsgarn er noget gammelt garn, jeg aldrig har fået brugt. Egentlig var det til en lille sommervest. Nu er det i stedet blevet til et køkkenhåndklæde, og et mere er i produktion :)

Jeg håber, at I alle har en dejlig weekend :)









4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet flot Jenny! Virkelig fine farver :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hold nu op det er fint. Sikke et flot arbejde Jenny.
    Deler du opskriften?

    SvarSlet
  4. 1000 tak :) Jeg er rigtig stolt af mig selv :)

    Desværre deler jeg ikke opskriften, da jeg overvejer at lave en lille blogbutik :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)