mandag den 16. december 2013

Her køber du brugt børnetøj på nettet

Med en nyfødt baby er det begrænset, hvor meget overskud man har til at komme ud af døren.

Derfor er det enormt smart, at der findes mange muligheder på nettet! 

Cornelia er nu vokset ud af størrelse 56 og er nu i fuld gang med at vokse ud af størrelse 62, som jeg ikke har meget tøj af, og herefter har jeg ikke mere tøj til hende hmm. 

I begyndelsen brugte jeg Den blå avis og Gul og gratis til at finde babytøj og udstyr. Andre bruger også Trendsales, det er jeg aldrig rigtig kommet i gang med. Men nu...




... er jeg gået over til Facebook og Appen Reshopper! To vildt gode steder at finde lige det, jeg står og mangler! 

På Facebook er jeg medlem af en gruppe, som henvender sig til folk, der bor i Aarhusområdet. Så er det nemt at hente tøjet, man finder der. 

Reshopper viser dig børnetøj i dit nærområde! Jeg har eksempelvis lige fundet to par strømpebukser, jeg lige står og mangler 46 meter væk :) se det er tæt på og rart! Tak til Susan med bloggen Susans drømme for at introducere mig for appen.



2 kommentarer:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet
  2. It is good to see posts that give truly quality information. Your tips are extremely valuable. Thanks a lot for writing this post and sharing it. Keep blogging.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)