søndag den 29. december 2013

Glædelig jul

Nok nærmere bagjul :) 

Vi har alle tre haft en dejlig jul tæt på hjemmet :) Jacob og min første jul sammen.

Før jul kom min mor, mand og søskende på besøg hos os til traditionel julefrokost. Efter jul besøgte min far og søskende os til lækker frokost. Selve juledagene blev holdt sammen med min kærestes familie kun 15 km væk med afstikker til Galten og Viborg - vores første besøg "langt væk" sammen med Cornelia.

Der har været masser af hjælp med Cornelia og super meget hygge. Her er et par stemningsbilleder. 

Slikfadet 

Cornelias første julegave 

Juletræ

Mor og søs kom med julekager

Bedste havde strikket denne fine vest til Cornelia 


Pakkespil og ris a la mande 

1 kommentar:

  1. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)