tirsdag den 17. december 2013

Første tur ud i friheden

I dag tog jeg første tur med Cornelia ud i friheden. Vi tog i Bruuns Galleri og købte julegave til farmand herhjemme og nyt tøj til Cornelia. 
Mor ... Jo,,, jeg forsøgte at finde en pæn ammebluse, jeg kan bruge til julefrokoster og nytårsaften. Jeg kunne finde én. Kun én! Og den var for stor! 
Det er utroligt, at der ikke er mere at finde til ammende kvinder på barsel for dem er der nok af. Det vrimlede med barnevogne i Bruuns Galleri og Baby Loungen var næsten helt fyldt! Men passende tøj, er der ikke nok af. Jeg må på jagt på nettet endnu engang :) 


1 kommentar:

  1. Been there! Og jeg er LIGESÅ træt af, at man ikke kan gå ind i en fysisk butik og købe ammevenligt tøj til okay priser. For der er jo altid babysam, med deres lille bitte udvalg til en pris, du kan få et helt sæt tøj for i andre butikker.
    Jo, der findes da lidt forskelligt på nettet, men jeg er den type der rigtig gerne vil se og prøve tøjet inden jeg smider penge efter det, når det er til mig selv. Tsk tsk.

    MEN dejligt du kom ud i den virkelige verden lidt - håber du nød det :)

    Glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)