tirsdag den 12. februar 2013

L for lykke

Da jeg var ved at rydde op og få den sidste papkasse tømt, fandt jeg denne bog om lykke. Jeg har aldrig fået den læst, men måske er det nu, hvor jeg er allermest lykkelig, at jeg skal læse den.

Lige nu er lykke for mig:

- at besøge en dejlig veninde :)
- at den sidste flyttekasse er pakket ud
- at jeg har en dejlig kæreste og familie
- at vi bor i et lækkert hus, som lige i dag er blevet færdigindrettet, hvis man ser bort fra manglende billeder på væggene
- at jeg har verdens bedste svigerforældre
- at køre på lossepladsen alene
- at købe en voksdug på 4 meter til kun 200 kr
- Albert
- ostemadder
- og meget meget mere

Hvad gør dig lykkelig?






1 kommentar:

  1. God bog. Absolut læseværdig. Og dejlig lykke-liste du har! : )

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)