tirsdag den 25. december 2012

En dejlig julegave

Jeg håber, at I alle har haft en rigtig dejlig juleaften. Min har været helt perfekt! Mange af jer er sikkert til julefrokost eller på vej til en.

Jeg selv skal slappe af og besøge min mormor og morfar. Det glæder jeg mig til. Det er alt for lidt jeg får set til dem. Min mormor er 94 år gammel og min morfar er 100 år gammel og tænk, at de bor selv i et stråtækt hus på landet dog med hjælp fra Irene, venner og familie.

I morgen går turen til Skanderborg, hvor jeg skal være sammen med mine svigerfamilie. Jeg glæder mig meget til at se kæresten min igen.

Her kan I se en dejlig julegave, jeg har fået af min lillebror, som lige har været på højskole. En fin keramikfigur, som han helt selv har designet og lavet.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød. Hvor er det livsbekræftende at høre om nogen i så høj en alder stadig har hinanden og stadig kan bo i sit eget hjem. Håber du har haft en god dag og at dagen i morgen også bliver god

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)