søndag den 25. november 2012

Liberty stjerner

I Søstrene Grene kan man til billige penge købe disse enormt fine stjernestrimler.

Jeg kunne ikke vente med at lave et par stjerner, hvor alle mønstre er repræsenterede, selvom jeg godt ved, at det er alt for tidligt!

Men det er nu stjernestrimlerne er der - så se at få dem købt, hvis I også synes de er fine :) jeg tror, jeg køber en pakke til næste år, hvis nu de går i stykker :)

Jeg tænker, at de kan bruges som vinduespynt, juletræspynt og evt. i en juleuro.








Ihh hvor jeg glæder mig til lyse forårsbilleder.
God søndag aften.

6 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg vil en tur forbi søstrene grene. De er da så søde i trykket disse stjerner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget søde - jeg kunne næsten ikke nænne at bruge dem :)

      Slet
  2. Så fine - lidt fornøjelse, er der da ved den mørke tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtigt :) På den måde ligger Julen perfekt - lige midt i mørket :)

      Slet
  3. Hvor sjovt... Jeg faldt for dem ved Søstrene Grenes stand på kreativ messe i fredericia og købte en pakke med hjem. Har planer om at de skal foldes og hænge op ad trappen til 1. sal. Rigtig julehygge...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sejt, så har du jo kendt til dem længe :) jeg må altså prøve at komme til kreativ messe :)

      Sjovt at se dig forleden :) Savner dig!

      Slet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)