mandag den 14. maj 2012

HAY!

Det er efterhånden alt for længe siden, at jeg har skrevet et blogindlæg. Jeg fik på en eller anden måde nok for en tid. Jeg skrev lige pludselig om alt og ingenting i håb om at fastholde læsere. Kvaliteten dalede og kvantiteten var stærkt stigende og var ved at indfange al kvalitet og kvæle den. Det er min opfattelse, at man ingen læsere opnår ved det. Til sidst lavede jeg ikke andet en at læse og skrive blogindlæg, og hvad har man så at skrive om? Nu er jeg klar igen med fornyet blogenergi. Blogenergi fordi, der på mange andre konti er lav energi, men det skal nok ordne sig.

I dag har jeg brugt tid på noget af det, jeg godt kan lide: At sidde i sofaen med flimmeren kørende, hverdagstøjet udskiftet med afslappet tøj, en kop kaffe ved min side, en PC på skødet og fingrene på tasterne for at finde smukke ting på nettet. I dag faldt jeg over HAYs hjemmeside, hvor billederne også er fra. Se hvad jeg fandt her:


Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image


Er der mon nogle der ved, hvor og hvornår der er HAY-lagersalg i Aarhus?

1 kommentar:

  1. Hej søde
    Er glad for at se dig tilbage. Og du har fuldstændig ret. Kvaliteten på det der kommer ud er langt vigtigere end hvor ofte der bliver skrevet. Det skal jo ikke blive en sur pligt at blogge.
    stort knus fra mig

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)