torsdag den 19. april 2012

Skoudsalg!

Jeg har haft en rigtig dejlig dag med skønne børn og deres forældre. Jeg er træt i fødderne og nyder nu at kunne sidde ned og slappe af med et blogindlæg. 

Jeg brugte det meste af lørdagen på at lede efter et par sko! Det lykkedes ikke at finde nogle sko, men det lykkedes mig at finde en rigtig smuk ring - den kan I se ved anden lejlighed. Jeg hyggede mig rigtig meget sammen med en god veninde!

Er det ikke utroligt, at man den ene dag kan bruge flere timer på at finde sko uden noget resultat, og man den anden dag kan bruge en halv time og finde tre par - og så var det slet ikke planlagt, at man skulle lede efter sko. 

Dette skete for mig i mandags. Jeg kom forbi Maibom sko i Bruuns Galleri i Aarhus. De har lige nu "Køb 3 par sko betal for 2 par". Jeg fandt et par Birkenstock sandaler, som jeg har ønsket mig i et par år. Herudover fandt jeg et par moderne Vans - det er på tide, at jeg følger moden bare lidt :). Sidst men ikke mindst fandt jeg et par Softwalk sko - noget mere feminine end Vans. Jeg er glad for alle købene og kan med god samvittighed droppe skoshopping for en stund. 

Stik forbi en Maibom skobutik og se om der er noget for dig!

Gizehlantikbrown743783



3 kommentarer:

  1. Gode køb, er også på udkig efter de øverste sandaler :o)

    SvarSlet
  2. Hej Jenny

    Ved ikke om du kan huske mig, men jeg havde bloggen Birdie and I, som du fulgte lidt med på.

    Desværre gik den ned, af uforklarelige årsager, men nu er den oppe igen på en ny adresse. Håber at du vil kigge forbi ;) Det kunne være hyggeligt.

    Ditte
    http://birdieisback.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. fede sko, og idag har vi prøvet dine kyllingeruller, de var så gode, så du kan tro vi spiste med god appetit.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)