søndag den 22. april 2012

En unik restaurantoplevelse!

For et par uger siden fejerede min kæreste og jeg 3 års dag med manér. Det er den bedste restaurantoplevelse, jeg nogensinde har haft. Maden var smuk og smagte godt. Hver ret var et slags kunstværk.

Jeg sad, så jeg havde udsigt over havet og et stort smukt træ. Alle sanser var i spil!

Frederikshøj i Aarhus kan klart anbefales.


Champagne.


6 forskellige appetizsere. 


Der var bl.a. rugbrød med hjemmelavet remulade og karse...


... og tatar i en lille vaffel.


Kartoffelsuppe med kartoffelcrunch.



Kammuslinger med avokadocreme og gulerodsflager.


Torsk med grønkål og torskeflager.


Lækkert brød. Det ene brød kom ind i en glaskuppel med røg i.


Svinekam med flæskesvær.


Oksemørbrad, kylling og jordfruger.


Den mest imponerende dessert. En karamelbobbel med pæresorbet og crunch.


Det var næsten ærgeligt at ødelægge den.


Da vi troede det var slut, ankom kaffen. Mange forskellige slags sukker.


Dejligt med sort kaffe...


... endnu mere dejligt at kunne vælge mellem de mange lækkerier.


Sorbet, hvid chokolade med lakrids og caramel.



7 kommentarer:

  1. hold da op det ser skønt ud det mad :)

    SvarSlet
  2. Hold nu op. Var i kun to til at spise alt det?
    Ser helt vildt godt ud.

    SvarSlet
  3. Ej hvor vildt. Det må jeg altså prøve en dag ... Ej, nu tjekker jeg altså lige hjemmesiden.

    Ditte

    SvarSlet
  4. Lækkert. Der indviterer jeg min mand ind, når jeg ikke længere er på SU.

    SvarSlet
  5. Wauw... det ser dælme dyrt ud... Vildt lækkert både for øjne og forhåbentlig smagen ;O)
    Tillykke med de 3 år ;)
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor ser det lækkert ud - det indbyder til mange timer med hygge :)

    SvarSlet
  7. det har jeg hørt så meget godt om og det ser virkelig lækkert ud :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)