tirsdag den 6. marts 2012

Ny musik til samlingen

Nyt og nyt, det er i hvert fald første gang, jeg har de to CDer. Jeg har tidligere haft Magtens Korridorers "Friværdi" på iTunes, men efter jeg har fået ny computer, har jeg måttet undvære den. Jeg plejer at høre det, når jeg gør rent! Det er af en eller anden grund meget mere motiverende, og det går dessuden meget hurtigere, når jeg har netop den CD i ørene. Så nu ser jeg igen frem til at støvsuge og støve af ;)

Jeg er noget langsom til at tage ny musik ind. Jeg skal have hørt noget musik mange gange, før jeg køber musikken. Nu har jeg fået hørt Adeles "21" tilpas mange gange til, at jeg vil eje hendes musik. Når jeg så endelig køber musikken, er jeg gammeldags anlagt og vil have det på en CD :)

Det plejer at være min søster, der præsenterer mig for ny musik. Det nyder jeg meget!

Hvad er dit forhold til musik?





2 kommentarer:

  1. OMG! Jeg er faldet i mor-fælden og aner simpelthen ikke ret meget om nye navne indenfor musikkens verden de senere år. Her står den jo primært på Lille Nørd og CirkusSummarum! Ha ha...

    Men ellers sætter jeg ofte klassisk på - eller noget rolig musik a la Randi Laubek og Norah Jones :)

    SvarSlet
  2. Jeg investerer sjældent i ny musik, og når jeg gør er det som regel danske kunstnere. Vi er et meget lille land, så vil gerne støtte dem vi har. Ellers er jeg slem til bare, at lytte til numrene på youtube. Adele er dog på min maybe-liste :-) Magtens korridor ejer jeg allerede :-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)