lørdag den 17. marts 2012

Madanmeldelse: Kif Kif

I går aftes var jeg sammen med tre gode veninder ude at spise og hygge. Min ene veninde havde bestilt bord på Kif Kif. Det er en lille hyggelig lille restaurant med en dejlig atmosfære og en fantastisk betjening fyldt med humor.
Vi havde bestil tre retter mad. Det kostede kun 200 kr, og vi var så rigeligt mætte af den dejlige mad. Man kan ikke købe vin på restauranten, så den havde vi selv medbragt. Det fungerede også super godt!

Alt i alt havde vi en forrygende aften, og jeg kan anbefale Kif Kif af hele mit hjerte. 


Foto: Martin Ballund

Billedet er lånt her, hvor I også kan finde en anmeldelse af stedet.


1 kommentar:

  1. Den er skrevet i bogen. det må prøves, for det er da ganske billigt ;O)
    Knus

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)