lørdag den 28. januar 2012

På pinde og nåle

Jeg har fået en ny strikke- og hæklebog. Jeg elsker nye idéer og ny inspiration. Selvom jeg nu allerbedst kan lide at finde på det selv. Ofte laver jeg om i opskrifterne eller bruger noget fra forskellige opskrifter, så det passer perfekt til mig.
Jeg overvejer at lave et dejligt bedstemortæppe til sofaen! Men jeg er ikke sikker på, at det skal laves af de orginale bestemorlapper... tænke tænke... der er andre muligheder her og her.

Senere i dag skal jeg til fødselsdag hos min kærestes store fætre og kusiner, der fylder 6 år - de er tvillinger. Det bliver rigtig hyggeligt. Det er ikke så tit, jeg ser den del af familien, det bliver mest til fødselsdage.

Ellers står weekenden i hyggens tegn med garn og træning :)

God lørdag til jer alle!












5 kommentarer:

  1. Jeg fik netop slået op til den vest i går der er på side 82-83 i den skønne dog :)

    SvarSlet
  2. Åh ja, der er mange muligheder ud i hæklede tæpper :) var spændt på at se hvilke gode mønstre du linkede til, og ha ha ha, så var det ene jo mit eget nystartede projekt. Men dit andet link ser nu også ret cool ud! Personligt er jeg ikke specielt vild med oldemor-firkanterne. Men har heldigvis set mange andre lækre lapper og varianter her i BlogLand. God fornøjelse med at vælge projekt og god weekend.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  3. UUUh det skal nok blive spændende at følge med i!!! Jeg har selv gang i to tæpper :p

    Jeg har btw. nævnt dig i dagens indlæg. så du må lige smide en kommentar der inde hvis det ikke er okay :D

    God weekend ;)

    SvarSlet
  4. Jeg har også købt den bog, for noget tid siden. Der er mange gode ideer i. Tvivler dog på, jeg får lavet noget af det, så følger spændt med her ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg er spændt på, om jeg kommer i gang med den :) der skal jo også ryddes op i lageret :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)