mandag den 12. december 2011

5 fantastiske julefilm

Hvert eneste år ser jeg de samme julefilm igen og igen. Nogle gange ser jeg endda de samme film to gange i december. Der kommer løbende nye julefim til traditionen. Tradtionen startede med "Alene hjemme" filmene, da jeg var barn, og den nyeste til samlingen er "The Holiday". Jeg skal i biografen og se filmen "New Year's Eve, måske kan den komme med, selvom den ikke helt handler om jul, men om nytår. Nedenfor kan I se mit bud på 5 julefilm, man skal se i løbet af december.


De ultimative julefilm (især de to første)

Fantastisk julefilm, hvor man følger forskellige menneskers liv

Dejlig julefilm, humoristisk og kærlig

Måske kan man ikke helt kalde det for en julefilm...

Verdens bedste julefilm til dags dato
Billeder lånt fra google

Men der er mange mange flere, dette er blot mine favoritter!

2 kommentarer:

  1. Er også helt vild med Love Actually - hele året ;)

    SvarSlet
  2. Det er også bare en fantastisk film :)

    God weekend!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)