torsdag den 13. oktober 2011

Mit første store stikkeprojekt

I morgen er det efterårsferie! Jeg glæder mig rigtig meget for forhåbentlig får jeg også tid til at slappe lidt af med nogle af de ting jeg elsker :) og en af de ting jeg elsker er håndarbejde.

Jeg skal i gang med mit første store strikkeprojekt. Jeg skal i gang med at strikke en bluse! Jeg har fundet opskriften på Drops under "Kom godt i gang" - hvilket afslører, at jeg ikke skal i gang med verdens sværeste projekt. Men for mig er det stort. Blusen ser sådan ud:


Jeg har været heldig at finde lige præcis det garn, jeg skal bruge på tilbud hos Garnværkstedet . Dog var der ikke så meget at vælge imellem længere, da garnet ikke længere produceres. Heldigvis havde de det i lige den farve jeg skulle bruge.

Jeg glæder mig til at komme i gang!

Har I efterårsprojekter?

2 kommentarer:

  1. Det er en sød bluse du har valgt, det bliver spændende at følge. Min plan for efterårs ferien er familebesøg og tid

    SvarSlet
  2. Dejlig trøje! Og god arbejdslyst. Mit efterårsprojekt er at sy kjoler til veninder og bukser til min søn

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)