søndag den 18. september 2011

Tak for en dejlig fødselsdagsfest :)

I dag holdte jeg brunch for min nærmeste familie i anledning af min 26 års fødselsdag i morgen.

Min nærmeste familie er ret stor - vi er 10, når vi alle sammen er samlet.

Der var mad af 4 omgange og det hele varede længere tid end brunch normalt ville gøre, og det passer mig rigtig godt! Jeg elsker, når min familie er samlet! Jeg gad i det hele taget godt se dem noget mere.

Jeg fik nogle rigtig gode gaver! Og er i det hele taget rigtig godt tilfreds med dagen.

Jeg var så heldig, at min mor gerne ville bage napoleonshatte i dagens anledning! Se nogle billeder af de enormt flotte kager nedenfor.

Tak for godt selskab, dejlige gaver og en god stemning. Og så en særlig tak til min dejlige kæreste for den store hjælp med alt det praktiske :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)