onsdag den 17. august 2011

Endnu en løve er blevet til

Jeg har i den seneste tid ikke været på bloggen. Det skyldes opstarten på mit vikariat. Det har krævet og  kræver stadigvæk meget af min tid! Men jeg nyder at have et arbejde og frygter lidt, når jeg skal til at læse...

Nå, tilbage til det, det handler om. Min veninde ønskede sig en løve til hendes fødselsdag her i august! Og det skulle hun have. Jeg har lavet en løve tidligere, en studenterløve. Så der var nogle ting, jeg kunne gøre bedre denne gang. Da jeg lavede håret på denne løve, gik jeg mere struktureret til værks, dermed blev de brune striber meget pænere og jævne. Fødderne er også blevet flottere - jeg har abejdet på mine indtagninger. Dejligt, at kunne se at øvelse gør mester.




1 kommentar:

  1. Hold fast hvor bliver du bare mere og mere prof! Det er en rigtig fin løve.
    Knuser

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)