fredag den 24. juni 2011

Puttes survival-kit vol. 2

Det er hvad der skal til, når jeg er ked af det. Og så er det jo godt, at man har en kæreste, der har helt styr på, hvad et "Puttes survival-kit" skal indeholde.









Årsagen til, at der var brug for et survival-kit, skyldes at jeg i dag har sagt farvel til min første klasse, en 1.klasse, det var meget hårdt! 
Jeg var ansat i et årsvikariat og kunne desværre ikke blive fastansat. Jeg håber dog på at kunne være vikar og evt kunne få et andet vikariat!
Ellers er planen at starte på DPU efter sommerferien og tage en kandidatuddannelse, her er jeg endda kommet ind, så det hele går egentlig meget godt! Og nu er der sommerferie, og det vil jeg nyde med smil-chokolade og en god bog, mens roserne står på bordet :)

2 kommentarer:

  1. Din stakkel. Der er alt for mange der står i din situation. Selv har jeg i dag sagt farvel til tre gode kollegaer, som der ikke længere var plads til på vores lille skole. Det er uretfærdigt.

    SvarSlet
  2. Øv bøv og træls, men sikke en sød kæreste du har:)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)