torsdag den 12. maj 2011

Katastrofe: Mislykkede vafler!

Det er efterhånden nogle uger siden, at min søster var på besøg, og jeg havde lovet hende vafler, for jeg har jo lige erhvervet mig et vaffeljern til komfur. Det endte desværre ikke så godt!... Eller det vil sige, at vi endte med at lave pandelager af dejen, så vi fik pandekager med is, det var lækkert, men det var jo ikke vafler. I dag var Johansen og jeg på elektrisk vaffeljern-jagt, men fandt ikke noget ordentligt vaffeljern! Se den ærgerlige proces her.












KÆRE ALLE!

ER DER NOGLE DER KENDER TIL ET SUPER GODT VAFFELJERN,

  SOM ER VÆRD AT INVESTERE I?

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke selv et, men jeg købte et vaffeljern fra Melissa, da jeg stadig boede hjemme - det står så hos min mor. Jeg har kun brugt det en to-tre gange, men der det har virket fint :)

    SvarSlet
  2. Den endte nu med at blive en helt god desert alligevel... :)

    SvarSlet
  3. jeg har et fra tefal hvor man kan bytte pladerne ud så det både er et toast jern, en elektrisk grill og et vaffeljern, jeg fik det i julegave i 91 og det virker stadig helt uden problemer - så det er værd at investere i.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)