fredag den 20. maj 2011

Host host host!

Jeg har ikke skrevet noget indlæg siden i søndags! Det er helt trist synes jeg. Men det skyldes sygdom. Siden forrige torsdag har jeg haft bronkitis! Feber og hoste! Jeg får heldigvis antibiotica nu, men har stadigvæk feber! Og så har jeg fået noget ekstrastærkt astmamedicin, for bronkitis har jeg, fordi jeg har astma. Jeg håber snart det går væk!
Men det betyder altså, at jeg har siddet hjemme i sofaen eller ligget i min seng og fulgt med i samtlige tvprogrammer. Jeg har set utrolig mange afsnit "Fra skrot til slot", "Venner", "ham, hun og haven", "Rap fyr i LA", "beverly hills" - eller "Beverly bak" som det hedder, der hvor jeg kommer fra :) Jeg kan snart hele tvprogrammet udenad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)