fredag den 6. maj 2011

Endelig kom mine forhæng op på reolerne!

For snart et år siden flyttede Johansen og jeg sammen. Da det er en lille lejlighed vi bor i, kunne ikke alle tingene være der, og vi fik derfor lov til at opbevare nogle ting forskellige steder, bl.a. på Johansens mormors loft. Det var rigtig pænt af hende!

Desværre gik det lidt for hurtigt med at vurdere hvilke ting, der skulle hvor hen, og disse forhæng endte på Johansens mormors loft og kom aldrig op at hænge på reolerne. Reolerne har siden da stået og set rodet ud med alle mine skolebøger en printer og mine kreating!

Det er der nu sat en stopper for! Forhængene er hentet hjem! Og ihhh hvor det glæder mig! Se før- og efterbilleder nedenfor.


Reolen i stuen før


Reolen i gangen før


Reolen i stuen efter


Reolen i gangen efter

 Forhængene har min søster og jeg syet sammen. Se hendes blog her.


2 kommentarer:

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)