onsdag den 20. april 2011

Weekend i Thy

Forrige weekend var mine søskende og jeg på besøg hos min mor i Thy langt ude på landet. Her fejrede vi min mors mands fødselsdag, var i genbrug, købte garn til mit kommende projet, strikkede prøver og lapper, bagte knækbrød, vandbakkelser mm. Vi havde en rigtig hyggelig weekend! Jeg ved, at det er en gammel nyhed :) Nedenfor kan I se nogle glimt fra den.

Jeg fandt et vaffeljern i genbrug til 10 kroner!
 Hvor er vi bare heldige, at vi har et meget gammelt komfur


Et fint dynebetræk


Vi var så heldige, at min søster Laura bagte knækbrød - se hendes blog her.



Herefter bagte hun vandbakkelser, så vi kunne holde min mors mands fødselsdag
- heldige mig!


Hmmm mums!


Flødeskum og ...



... crem skal der til



Til sidst blev vandbakkelserne nydt i haven



Det ligner næsten en kajkage



Imens så vi alle på udsigten ud over marker og fjord


Hvorefter vi kiggede i min mors drivhus, hvor noget er på vej op ...



... mens andet er kommet op






Til sidst nogle billeder af nogle babuskadukker,
som min far havde med hjem fra udlandet engang


Her et nærbillede af en af babuskadukkerne foldet ud
 - det skal forestille Sovjetunionens tidligere ledere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)