lørdag den 9. april 2011

Tøsetur i Bodyshop

Jeg var forleden dag på en ægte tøsetur, hvor vi fik lagt make up, drak boblevand og spiste frugt, mens vi kiggede på produkter og fik snakket en masse, det var bare fantastisk. Nedenfor kan I se billeder af goodiebag'en og de ting jeg fik købt med hjem. Det var en suuuuper oplevelse


Lækkert Body butter


En blå/grøn øjenskygge med et sølvskær i to nuancer



Lip balm med en fin rosa farve, mascara, pensel til øjenskygge, blå eyeliner og en permanent marker... (but why?)




På dette billede er der lidt flere ting på en vist ovenfor

Jeg kan klart anbefale et sådan arrangement for alle! Tag jeres veninder med!

3 kommentarer:

  1. ihhh hvor fik du købt meget :O) skøøønt...
    Det var rigtig hyggeligt, glæder mig til at se jer alle på onsdag.
    Hyg dig søde.
    Knus

    SvarSlet
  2. Det ser ikke dårligt ud! Hvor mange skal man være og hvad koster det?

    SvarSlet
  3. Det ser ikke så dårligt ud!
    Hvor mange skal man være og hvad koster det? Det kunne jeg da godt tænke mig at prøve :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)