tirsdag den 12. april 2011

Projekt oldemors lapper er endelig færdigt

Lapperne blev til et halstørklæde :)

Jeg har arbejdet på dette projekt engang imellem, men mest når jeg fik nok af mine andre projekter. Dog har jeg brugt ekstra tid på det her på det sidste, så jeg kunne blive færdig, og påbegynde et nyt projekt i påskeferien, som jeg glæder mig rigtig meget til! - mere om det senere.

Jeg har udelukkende brugt rester, som jeg ikke umiddelbart vidste, hvad jeg skulle bruge til! Derfor er der også blevet brugt to forskelligt slags sort garn, men det synes jeg ikke man kan se.









Hvad synes I om det? (Jeg beklager billedkvaliteten! Glæder mig til der flyver et spejlreflekskamera ned fra himlen)

5 kommentarer:

  1. Du skal altså have dig et spejlrefleks! det ville give det hele et friskt pust!! ellers må du lige få mig til at tage nogle billeder af dine projekter :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint!
    Min mor kommer fredag, og så må hun lige vise mig alle tricksene ;)

    SvarSlet
  3. ja, tørklædet er også fint! :)

    SvarSlet
  4. Det er rigtig fint søde. Du er god til at få tingene færdige. Husk at kigge forbi min blog, som jeg lige har oprettet. Har slet ikke set noget til dig derinde. Mulleshyggekrog.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet
  5. Spejlrefleks eller ej, det er et fint tørklæde, du har lavet. Det ser lækkert og lunt ud.
    Kh. Lene.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)