onsdag den 20. april 2011

Påskeæg

Jeg elsker at give de mennesker, jeg holder af påskeæg! I år har jeg givet 7 påskeæg væk! Jeg ville rigtig gerne give flere mennesker påskeæg, men jeg har begrænset det til, at jeg giver de mennesker, som jeg ser i påsken, påskeæg. Jeg har sørget for, at det slik, der er puttet i er noget, som de elsker. Nedenfor kan I se resultatet af mine anstrengelser,

Gækkebrev og påskeæg til min dejlige kæreste












Påskeæg til min dejlige mor






Påskeæg til min dejlige Kalle









Påskeæg til min dejlige svigerfamilie





2 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt med påskeæg :)
    Jeg får det kun lavet til børnene i vores omgangskreds, men måske jeg næste år skulle udvide lidt... :)
    Kommer du forresten forbi her, en af dagene?? (med påskeæg!) :)

    SvarSlet
  2. Jeg tror da godt lige jeg kan nå at rende jer på døre engang lørdag, så du må hellere have et påskeæg klar til mig :)

    Jeg kan godt lide:
    Chokolade
    Vingumme med skum
    Labre larver
    Lakridser (gerne den søde slags)
    Andemad
    Skrabeloder
    Klick Mix (hvor det hele bare er småt)
    vingummibamser
    og meget andet!!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)